مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-23فرهنگي

با فیلم های جشنواره کودک|پرسشگری و ماجراجویی با مربایی که هنوز شیرین است


فیلم «مربای شیرین» به کارگردانی مرضیه برومند پس از حدود بیست سال هنوز هم جذابیت های خاص خودش را دارد و این جاذبه ناشی از روحیه پرسشگری، نقد و کنجکاوی بین نوجوانان است چیزی که شاید الان ما اجازه آن را به فرزندانمان نمی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر سینمای خبرگزاری فارس، جشنواره سی و سوم بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان امسال هم به ایستگاه پایانی و روز ششم رسیده است .

یکی از فیلم هایی که در این جشنواره به اکران در آمد، مربای شیرین مرضیه برومند تولید سال 80 یعنی نوزده سال پیش است فیلمی که در یک ساعت و سی و سه دقیقه در ژانر کودک به نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه کنندگی علی کلیج و مهدی کریمی به تولید رسید.

بازیگران این فیلم لیلا حاتمی، مانی نوری، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، امیرحسین صدیق، ژاله صامتی، رامین ناصرنصیر، ابراهیم آبادی، محمدرضا فیض نوروزی، سیامک انصاری، ارژنگ امیرفضلی، حمزه علی اکبری، حسین سلیمانی، نوید جوزا، آرمین سلیم مقدم، اشکان ملک لی، لیلی رشیدی، لیلا شیرمرد، پروانه عباسی، علی لک پوریان، مهیار مجیب، سروش خلیلی، غلامحسین بهرامی، فاطمه دانش زاد، حسین مؤذنی، جهان مهربخش، بهروز خوش رزم، علی جوادی، مریم امیرجلالی، محمدرضا منصوری، سعید واثق، داوود زم، جهانسوز فولادی، کامران بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فیلم های جشنواره کودک|پرسشگری و ماجراجویی با مربایی که هنوز شیرین است

با فیلم های جشنواره کودک|پرسشگری و ماجراجویی با مربایی که هنوز شیرین است